مرکز کامپیوتر و کافی نت رایانه پرداز

عرضه انواع محصولات دیجیتال(کتاب- نرم افزار و...) و آموزش کامپیوتر
filesell

مرکز کامپیوتر و کافی نت رایانه پرداز

عرضه انواع محصولات دیجیتال(کتاب- نرم افزار و...) و آموزش کامپیوتر

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

برای بدست آوردن IP گوشی یا کامپیوتر خودتان گوگل را باز کرده و در کادر جستجو عبارت  what is my ip را تایپ کنید و جستجو را زده و IP خود را مشاهده کنید.

امروزه وجود اینترنت و بهره گیری از یک مودم وای فای برای به اشتراک گذاری آن در محیط پیرامون خانه، شرکت، رستوران و مکان های دیگر به امری ضروری مبدل شده است. در حال حاضر بیشتر افراد از دستگاه های همراه مجهز به گیرنده Wi-Fi بهره می برند و با انقلاب شبکه های اجتماعی دسترسی دایمی به اینترنت و اتصال به شبکه های اجتماعی چند وقتی است در فهرست نیازهای اولیه زندگی همه ما قرار گرفته است.

در استفاده از اینترنت وای فای یک مشکل آزاردهنده وجود دارد که بارها با آن رو به رو شده ایم و آن ضعیف شدن سیگنال و از دست رفتن ارتباط با مودم است. در محیط خانه با رفتن به بالکن یا آشپزخانه و زیادشدن فاصله تا مودم و البته اضافه شدن موانع مختلف نظیر دیوارها قدرت سیگنال ضعیف شده یا کاملا از دست می رود. برای مقابله با این مشکل و در دسترس بودن در نقاط مختلف چه چاره ای می توان اندیشید. یکی از بهترین روش ها برای تقویت سیگنال Wi-Fi استفاده از دو مودم یکی به عنوان منبع اصلی و دیگر به عنوان تقویت کننده سیگنال یا Repeater خواهد بود که در ادامه به روش استفاده از این راه حل اشاره خواهیم کرد.

متن کامل در ادامه مطلب

حتما با منوی Send to آشنا هستید. کافی است روی هر پوشه یا فایلی در ویندوز کلیک راست کنید و در میانه های منوی باز شده send to را پیدا کنید. در حالت عادی گزینه هایی مانند desktop، mail و فشرده سازی در این منوی فرعی وجود دارند اما می تواند خیلی راحت آن را به گونه ای که خودتان دوست دارید تغییر دهید تا گزینه های مورد نظر شما در آن نمایش داده شوند. 

متن کامل در ادامه مطلب

آیا تاکنون پیش آمده که کامپیوتر شما به یک شبکه وای فای «wifi» متصل بوده اما پسوردی که اولین بار برای اتصال به شبکه وارد شده است را در اختیار نداشته باشید؟ ممکن است پسورد یادتان رفته یا «ادمین شبکه» بدون اینکه رمز را آشکار کند خودش آن را برای کامپیوتر شما وارد کرده باشد.

حالا اگر بخواهید دستگاه دیگری به عنوان مثال تلفن همراه خود را هم به این شبکه متصل کنید چطور پسورد را پیدا می‌کنید؟ در واقع دو راه پیش رو دارید یا از ادمین می‌خواهید که رمز عبور شبکه را در اختیار شما قرار دهد یا با روشی که در آی‌تی‌رسان به شما آموزش می‌دهیم خودتان پسورد را در کامپیوتر‌های با سیستم عامل ویندوز اکس‌پی، 7، 8، 8.1 و همچنین سیستم عامل Mac پیدا کنید.

متن کامل در ادامه مطلب

قابلیت ردگیری گسترده فعالیت‌های کاربران ویندوز 10 که باعث شده بود بسیاری از افراد از نصب این سیستم عامل خودداری کنند، به ویندوزهای 7 و 8 هم اضافه شده است.

متن کامل در ادامه مطلب

شرکت مایکروسافت با طراحی یک پدیده جدید به نام DisplayCover، استفاده از صفحه‌کلید برای تبلت‌ها را به‌شدت آسان کرده و امکانات بسیار ویژه‌ای را برای کاربران تبلت‌ها به همراه آورده است.

متن کامل در ادامه مطلب

با اجرای این کد در گوشی های اندرویدی منوی مخفی را مشاهده خواهید کرد.

با وارد کردن کاراکتر آخر یعنی * منو ظاهر می شود.

این شارژر جدید که هم برای گوشی‌های آیفون و هم برای سامسونگ طراحی شده، ادعا می‌کند که پس از قرار دادن گوشی تلفن همراه داخل آن؛ علاوه بر شارژ کردنش با استفاده از دو لامپ UV گوشی را ضدعفونی می‌کند و همه باکتری‌های آن را از بین می‌برد.

متن کامل در ادامه مطلب

مرکز کامپیوتر رایانه پرداز سفارش انواع محصولات نرم افزاری- سخت افزاری- آموزشی پذیرفته میشود 09367538293
>