مرکز کامپیوتر و کافی نت رایانه پرداز

عرضه انواع محصولات دیجیتال(کتاب- نرم افزار و...) و آموزش کامپیوتر
filesell

مرکز کامپیوتر و کافی نت رایانه پرداز

عرضه انواع محصولات دیجیتال(کتاب- نرم افزار و...) و آموزش کامپیوتر

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

۲۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

با فراگیری این  آموزش شما مخاطبین عزیز بدون نیاز به نرم افزار تلگرام به راحتی وارد آن شده و از امکانات آن استفاده می کنید.

متن کامل آموزش در ادامه مطلب

نرم افزار رایانه پرداز با محیطی زیبا و آهنگ زمینه ای ملایم معرفی کننده خدمات رایانه پرداز و ابزاری جهت دسترسی سریع به آنها می باشد.چهت دریافت این نرم افزار بر روی دانلود کلیک کرده و لطفا پس از اجرای برنامه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پلهای ارتباطی ذکر شده برایم ارسال کنید.

دانلود

برای اینکه رایانه پرداز را در گوشیتان داشته باشید و به امکانات آن از جمله وبلاگ رایانه پرداز، فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتال، خرید اینترنتی شارژ تلفن همراه، تالار گفتگو و... دسترسی راحت و سریع داشته باشید نسخه اندروید را از اینجا دانلود کنید.

دانلود

این نرم افزار(کاری از مهندس محمد خضوعی) در محیطی زیبا و دلنشین با آهنگ زمینه دلنواز و با اندازه تمام صفحه اجرا می شود و 317 مگابایت حجم دارد که از بخشهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- هدیه های سری اول: شامل 41 عنوان کتاب اجرایی مشهور و مفید از جمله: تفسیر المیزان،جهاد بانفس و...
- هدیه های سری دوم: شامل 7 عنوان کتاب اجرایی مفید با آهنگ پس زمینه مخصوص به خود هستند.
- بخش مسجد مقدس جمکران:اختصاص به تصاویر این مسجد مقدس دارد که آهنگ زمینه مخصوص به خود را دارد.
- بخش فیلمها:برگزیده ای از فیلمهای مقام معظم رهبری،آیت الله بهجت،فتنه و با موضوع شیطان پرستی 
برای مشاهده تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب بروید.
 
 برای خرید محصول توضیحات را در پایان ادامه مطلب بخوانید.
                                                                                                    
                                                                                                     

بازی‌کننده در این بازی نقش مدیر یک باشگاه (تیم) اتوموبیل‌رانی را ایفا می‌کند که رانندگانی را استخدام کرده و اتومبیل‌هایی را نیز خریداری می‌کند و در مرحله بعد تیم خود را پس از آموزش‌ دادن رانندگان و اسپرت کردن خودروها با پیشرفته‌ترین تجهیزات تیونینگ، راهی مسابقات می‌کند. در واقع نفرات برتر این بازی افرادی هستند که به طور مداوم در مسابقات شرکت کرده و با مدیریت صحیح شرایط و انتخاب بهترین رانندگان برای بهترین ماشین‌ها در شرایط مختلف، برنده مسابقات می‌شوند. برنده شدن در هر تورنمنت مقداری جایزه (سکه) و مقداری امتیاز برای بازی‌کننده به ارمغان خواهد آورد که میزان این جوایز و امتیازات بستگی به سطح و نوع تورنمنت دارد.

مدیر تیم باید نسبت به آموزش مداوم و بالا بردن سطح آمادگی رانندگان خود توجه کافی داشته باشد تا شانس بیشتری در برنده شدن به دست آورد. همچنین سلامت خودرو و قطعات نصب شده بر روی آن بر موفقیت در تورنومنت‌ها تأثیر به سزایی دارد. گرچه شرکت در تورنومنت‌ها فرایندی تکراری است اما به دلیل بالا رفتن سطح مسابقات و رقبا و همچنین افزوده شدن خودروها و تجهیزات جدیدتر به انتخاب‌های ممکن، بازی را از حالت تکراری و خسته کننده خارج می‌کند.

بنیاد ملی بازیهای رایانه ای


مخاطبین گرامی میتوانید از فروشگاه رایانه پرداز شارژ تلفن همراه اپراتورهای ایرانسل- همراه اول و رایتل را به آسانی خریداری نمایید.


*** برای رفتن به فروشگاه بر روی تصویر کلیک کنید و یا اینجا کلیک نمایید. ***





دلتون میخواد وقتی مثلا روی عکسی کلیک راست میکنین به جای preview به فارسی بنویسه "نمایش"؟ آموزش این مطلب و مجموعه ای از آموزشهای مفید درباره ویندوز7 به زودی در کتابی توسط بنده حقیر منتشر خواهد شد.



برای اینکه بتوانید تصویر ورودی ویندوز 7 را تغییر دهید میتوانید با کلیک بر روی کلمه دانلود، نرم افزار را دریافت کرده و با استفاده از آن به راحتی این کار را انجام دهید.

رمز فایل در صورت نیاز : www.rayanehpardaz.blog.ir


دانلود

با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه با یک کلیک می توانید تمامی نرم افزارها را بر روی سیستم خود نصب کنید.

شاید شما هم هر بار که ویندوز نصب می کنید مدت زیادی رو هم صرف نصب کردن نرم افزارهای مورد نیاز و جانبی ویژه خود می کنید که صفحه خوان و اسکایپ و کلی نرم افزار های ویژه نیاز دارند.و حتما باید لا بلای پوشه های زیادی که دارید بگردید و این نرم افزارها رو انتخاب کنید ، حالا با یک راه حل ساده می توانید فقط با یه کلیک تمامی نرم افزار ها را بر روید سیستم تان نصب کنید.

متن کامل در ادامه مطلب

در بازار گوشی‌های هوشمند هر روزه شاهد رونمایی از دستگاه‌های باریک‌تر هستیم و به همین جهت مولفه‌های سخت‌افزاری داخل این گوشی‌ها نیز باید از ابعاد و اندازه کوچک‌تری برخوردار شوند. متن کامل در ادامه مطلب

با مراجعه به بنر بالای صفحه (فروشگاه ساز فایل سل) و ثبت نام در آن میتوانید فایلهایی را که ایجاد کرده اید به راحتی به فروش بگذارید.

مرکز کامپیوتر رایانه پرداز سفارش انواع محصولات نرم افزاری- سخت افزاری- آموزشی پذیرفته میشود 09367538293
>